Ultraljud idag!

Idag bär det av till spec.mödra för mitt ultraljud! Är faktiskt lite nervös men det ska nog gå bra.. anars så mår jag väl inte så himla bra idag - det trycker nedåt så otroligt mycket att det rent ut sagt gör jätteont att gå och i och med att det gör ont och att jag håller på att smälta bort i värmen så mår jag jätteilla.. å det hjälper ju inte att man sovit så skitdåligt inatt... usch, bara klaga å klaga..

Måste ju även berätta att Kasper haft 40 graders feber i tisdags, inte roligt för mammahjärtat! Så hela dan var vi i kvarnis och kurerade.. det slutade med att vi sov över där eftersom Kasper hann somna på soffan där kring 19-tiden och var brännhet över hela kroppen.. kändes inte bra att tvinga in honom i en varm bil då.. Så vi spenderade hela onsdagen där också - med feber men dock bara kring 38 grader då.. Körde även mikrolaxet igår eftersom vi hört att det inte är farligt trots feber, OCH att feber kan ha kommit pga förstoppningen.. Så då fick han sitta på pottan ett tag... men usch, där tog det ont i mammahjärtat igen eftersom han fick det lite kämpigt ett tag... men ut kom det!

Nä, måste verkligen lägga mig ned och vila innan det är dags för ultraljudet.. KANSKE jag uppdaterar senare om jag sett någon snopp eller inte.. man vet aldrig.. :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh vad spännande!! Du måste ringa när/om du ser en liten snopp eller inte :) eller skicka sms eftersom jag jobbar:)



Storkram! /C

2009-06-25 @ 15:26:56
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Susanne

Nyfiken i e strut....Hur gick det på ul:et?

2009-06-26 @ 13:09:38
URL: http://elisdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0