Varmt!

Alla hormoner gör så att jag håller på att svettas ihjäl!  Har idag i och för sig hållt på att tvätta och rensa bland alla mina kläder men ändå! Känns jäkligt skönt att bli av med en massa kläder och få mera plats i garderoben. Ska kasta bort en massa håliga och noppiga tröjor och skänka två påsar till röda korset.. Det är många plagg som jag inte använt på evigheter pga att jag inte haft storleken på flera år.. Det är helt knäppt att man behåller sådana kläder så länge! Men nu så blev det ändring på det! Blev riktigt luftigt och fint! :)

Från det ena till det andra - I går så planterade jag blommor ute! Blev riktigt nöjd över resultatet! Brukar faktiskt varje år ringa till min mamma och be om hjälp eftersom det är hon som har dom gröna fingrarna, men den här gången tog jag tag i det själv och det blev riktigt bra.. dock så kom mamma och skötte Kasper i går kväll och hon var faktiskt och gjorde om i en kruka.. hade visst satt blommorna lite för tätt :) Måste ju erkänna att det inte är allt för mycket blommor eftersom jag bara hade tänkt ha blommor på framsidan i år på grund av två anledningar.. blommorna steks av solen på baksidan och snart så påbörjas ju vårat altanbygge! :)

Måste ju berätta om Kasper också! Han har i över en veckas tid börjat varje morgon med att säga "Jag ha plättar"! Haha, ändå sedan han fick hjälpa mormor sin att göra plättar förra veckan så har han surrat om dessa plättar! :) Men eftersom jag är lite försiktigt med mjölmat pga Kaspers känsliga mage så har jag fått lov att göra honom besviken varje gång! Men idag så fick han äntligen som han ville! Å eftersom han höll på att tjata ihjäl mig hela morgonen så blev till och med lunchen tidigare idag och han tryckte i sig en hel plätta! Gullungen min! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0