Hormoner!!

Nu är jag så jäkla arg och grinar av ilska! Jag är skitförbannad på A-KASSAN som endast ger mig 755 spänn trots att jag nästan aldrig någonsin jobbat så lite som i februari.. och på dom 755 spännen så ska jag ju egentligen räkna bort dom 420 spännen jag betalar varje jäkla månad!! Å jag är ännu mer förbannad på PITEÅ KOMMUN!! Som tyckte att det var en bra idé och dra tillbaka 1000 spänn som de antagligen betalat ut för mycket förra månaden.. dom 1000 kronorna var det enda jag skulle få eftersom jag bara jobbat 1 natt i februari.. men icke det.. fick 0 kronor av dom istället!!! ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT TA KONTAKT OCH BERÄTTA ATT NI BETALAT UT FÖR MYCKET?????!!! Det ligger ju självklart på mig, jag ska ha koll på min lönespec och se så att allt är rätt.. men fan också, det är ju lätt att missa.. garanterat att de såg redan i början av mars att de hade betalat ut för mycket men dom ids inte ta ut tummarna ur arslet och ringa utan dom tar det på nästa lön istället - vilket är FÖRÖDANDE ifall man är timvikarie som jag och aldrig riktigt vet hur mycket jobb jag har månad för månad.. jävla skitkommun!! Måste ju dock påpeka att det är jäkligt tur att jag är pedant och ekonomisk då det kommer till pengar! Eftersom jag lagt undan 8000 spänn sedan förra lönen - så jag överlever ju - men bara tanken!! Jag är nog inte den enda som drabbas av sånt här! Det är ju deras misstag från början!

Nä, usch! Egentligen vill jag inte tänka på det, men ska fan ringa dom klockan 10 och låta dom höra vad jag tycker och tänker! Så jäkla mycket jobb har dom inte veckan efter löning.... svagt av dom!

(ursäkta för alla svordomar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0