Nytt BF!

Då har man äntligen fått se den underbara bebisen som bor i min mage! :) En jättesöt liten vig akrobat som verkar vara ganska lugn än så länge.. Bilderna vi fick blev skitläckra.. bebisen låg som en ostkrok.. med knäna framme vid munnen! :) Jag fick även ett nytt datum för Beräknad Förlossning = 26 Augusti.. Blev lite besviken först att det blev längre bort, men samtidigt så känns det okej om man ska tänka på bebisens skull.. kanske hinner det bli svalare och inte lika varmt och plågsamt som det ibland kan bli för en nyfödd.. Skulle även vara ganska läckert om jag gick över tiden och fick bebisen 09-09-09.. Vad som helst blir ju egentligen bra, bara bebisen kommer ut frisk och kry! :) Vi fick inte heller några svar på om det var en liten pojke eller en liten flicka där inne.. det var för svårt att se på grund av hur h*n låg.. men jag och steffe vi har våra gissningar och aningar! :)

Nä, nu måste jag göra mig ordning för lite jobb!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Tack så mycket! :)

Åh vad kul med UL!Ni har inte tänkt avslöja könet?:)

När var BF innan ni var på UL?

2009-03-24 @ 10:33:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Åh så roligt med ultraljud! Pratade med lillebror en snabbis igår. Och nu har vi fått ett datum att längta och trängta till...



Synd att vi missar varandra nu för tiden. Veckorna går så fort och helgerna ännu snabbare. Nån kväll ska vi väl kunna synka ihop...!!!



Kram på er så länge!

2009-03-24 @ 13:11:19
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Jennie och Norah

Oj vad kul! :)Blir ganska precis 1år och 1månad mellan h*n och Norah,om man ska tänka framåt :)

Men BM sa inget eller gissade hon?

När dom gissar är dom väldigt säkra,dock får dom aldrig säga med 100% att det är en flicka eller pojke,så ett "kanske" är nog rätt så säkert :)

2009-03-24 @ 18:40:03
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Maria L

Spännande spännande! Det är verkligen helt underbart när man äntligen får se det lilla livet på UL, blir plötsligt så mkt mer verkligt :-) Kolla in din sida på FL, har skickat ett inlägg till dig där. KRAMEN! / Maria

2009-03-24 @ 21:15:50
Postat av: Emmeli

Vad roligt.Jag var beräknad 30augusti med Lucas.Så du kanske får den 23 som jag fick!:)

2009-03-25 @ 13:58:51
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0