Skatteverket...

Försöker och försöker att ta mig in på min sida på skatteverket.. vill verkligen veta om jag får några pengar eller ifall jag måste betala.... förra året fick jag punga ut runt 2000 spänn och gissar på att det var eftersom jag varit mammaledig och inte skattat så mycket på det.. Den här gången hoppas jag på liiiiite plus.. skulle sitta fint, speciellt med tanke på att vi ska gräva upp tomten och bygga altan i år! Så det är bara att hålla tummarna! :)

Idag är jag en riktigt segpropp! Kasper vaknade 06 så då var det bara att stiga upp.. tror att jag blir seg bara då jag tänker på att jag ska iväg och jobba sen till klockan 18.. men,men.. är - vad jag än så länge vet - ledig resten av veckan sen! Ska bli riktigt skönt faktiskt! :)

Måste ju också berätta om den här härliga känslan då jag känner livmordern klart och tydligt då jag ligger ned.. en riktigt stor kula börjar det bli! :) Dock så har jag inte känt så himla mycket av bebisen.. nån gång kan jag känna ett litet sprattel i någon millisekund.. men inget mer.. måste vara en riktigt lugn bebis denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

hehe, jo kändes ruggigt bra!

Speciellt eftersom jag bara ska ta ut två föräldrardagar i veckan under sommaren :)

Har du kollat hur mycket du får tillbaka/måste betala tillbaka?



Kul med ul!

Jag tror det är en tjej direkt när dom säger att dom inte kan se.. Men vad vet jag ;)

Huvudsaken är ju att mini är frisk och kry, så klart :D

2009-03-25 @ 09:02:25
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Å vad avis jag blir när jag läser om din graviditet! Jag blir så sugen på en till, haha!



Kommer ni göra nåt extra ul nu när dom inte kunde se?



Kram

2009-03-25 @ 12:19:45
Postat av: Jennie och Norah

Eller hur!?Dom är GRYMT lika och blir bara mer lika med åren!Och samma när din pappa ringer hit,jag hör fan inte skillnaden! :) Då är dom båda lite lika Lasse Åberg med andra ord :)



Jag har fortfarande inte fått något mail från dig med deras telefonnummer :/ För visst var det så vi sa att vi skulle göra?

2009-03-25 @ 13:20:21
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nix,inget mail :)

Har du mailat på jennie[email protected] ?



Ring gärna imorgon isf,vi ska strax "ta emot" mamma och pappa som kommer hem från utlandet :)

2009-03-25 @ 14:27:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hahahahaha.Ser att jag har skrivit fel mail! Ska vara jennie_ohlund såklart :) Nåja,man kan inte alltid vara bäst :)

Men nu har jag antecknat numrena och ska plinga på måndag!Tack!

Förresten,ska jag nämna dig nåt när jag pratar med dem?Svårt det där :)



Kram!

2009-03-26 @ 11:00:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Snabbt svar!



Haha,förstod det.Det var bara jag som blandade ihop min blogg med min e-mail.Men nu är det ju löst :)



Okej,tänkte bara!Då ska jag nämna ditt namn.



Usach vad arg jag blir när jag läser ditt inlägg (det första,men det gick inte att kommentera så jag skriver här istället).Det finns ingen medmänslighet nånstans!Hoppas du ringde dit och gav dem en ordentlig utskällning! :)

2009-03-26 @ 20:31:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Carola

Irriterande, går inte att skriva på senaste inlägget!

Skriver här istället då, hmm.. vad skulle jag skriva.. Jo, just ja!

Lugna ner lillfågelhjärtat ditt! Haha, hetsa inte ut ungen i förväg;)



Blev det nå planer för er lör.? Blir nog lugnt för mig ändå, blev mys-sugen med pojkarna OCH godissugen! Blir att åka o hämta barnen och äta hos Ann, sen antar jag att det blir lite Robinson.



Skulle vi ha åkt på öppet hus nästa vecka då?

Hojres! Kram!

2009-03-26 @ 21:24:08
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Carola

Ptss... Jag får tillbaka ca. 8500:- på skatten..... Tjohoo!

2009-03-26 @ 21:24:58
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0