Tjolahopp!

Nu är jag "tillbaka" efter kalasfirande m.m. Det har varit fullt upp känns det som och det är nog därför jag inte tagit mig tid att sätta mig ner framför datorn tills nu... och nu är jag faktiskt på jobbet och klockan är 04:36 :)

Det blev i alla fall ett jättetrevligt kalas fyllt med tårta, paket, ballonger och självklart en massa familj och vänner! :) Jag tror favoritpresenten för Kasper blev nog Tom & Jerry-filmerna han fick av sin farmor o Kalle, en liten kundvagn fylld med en massa käk som han fick av kusinerna Ebba och Agnes och en teletubbie som spelade som han fick av sin mormor och morfar! Men jag har faktiskt blivit glatt överraskad att han lekt med absolut varenda en av leksakerna han fick!

Från det ena till det andra så kräktes Kasper igår kväll! En trevlig liten kaskad över golvet-.. vet inte om det är en magsjuka på gång...det är svårt att säga eftersom han var hur kry som helst hela dagen och åt som en häst under middagen och efter spyan så var han pigg och alert igen... så vi får väl se vad som händer imorgon, stefan ska då i alla fall vara hemma från jobbet för säkerhets skull medan jag ska sova!

Så här ser resten av veckan ut för mig:
Ons: Sova pga natt-jobb + Swedbank
Tors: Swedbank
Fre: Natt-jobb
Lör: Natt-jobb
Sön: Sova, sen leeeeeedig! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

F´låt så mycket. Visste inte att vi var på väg och bli sjuka igen... Om inte vi blev smittade av någon annan... svårt att veta.

Hur som helst, lilltjejen kräks igen (eller kräktes) och jag mår inte heller bra. Nä, nu sjukstrejkar jag snart.



Idag är det sol! Och jag får en en härlig känsla i kroppen - nu är den på väg - våren!!!

(Förutom magontet)

Kram på er!

2009-03-04 @ 11:08:01
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0