Vecka 17!

Gud, vad tiden går fort nu.. hinner fasiken inte med.. Idag gick jag in i vecka 17 och det känns jättebra! Har dock fått konstiga/jobbiga tankar just nu att allt inte ska vara okej med bebisen.. har för mig att jag var så här orolig när jag väntade Kasper också.. Men det är faktiskt skitjobbigt, för TÄNK OM bebisen inte lever längre.. Usch, får inte tänka så!!!!! Ringde faktiskt och bokade ultraljud i veckan.. så den 23 mars är det dags.. tyckte det var i senaste laget - vecka 19 - men som sagt, tiden går ju fort! Men ni må ju tro att jag längtar!!!! :)

I veckan har vi bara tagit det lugnt och mått dåligt.. Både jag och Kasper har drabbats av en sorts magsjuka som innebär; illamående, kräksjuka , svag och dålig aptit.. Tjohoo..inte.. Känns som att det har gått bättre idag både för mig och Kasper så det är bara att hålla tummarna att det är över!

Från det ena till det andra så fick vi någonting i postlådan som gör att man skiner upp trots sjuka! Inbjudan till BRÖLLOP!! Vi har ju dock vetat om detta bröllop ett tag fast eftersom det varit en liten hemlighet så har man fått lov att bita sig i tungan några gånger! Men nu kan jag äntligen säga att Svägerskan och hennes Macke ska gifta sig!! Ska bli riktigt skoj trots den stora magen jag kommer att ha då! Längtar som en galen ko! haha, något sånt i alla fall! Så nu sitter jag och funderar på vad vi skulle ha inhandlat i bröllopspresent.. man har ju några idéer..

Nä, ska gå och fortsätta marinaden av fläskfilén som jag lovat Steffe.. Blir att grilla och sedan äta i pitabröd tillsammans med en sallad och hemmagjord rhode island.. riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag hade utbetalt för lite ibörjan så då var jag tvungen att ta ut 7 dagar i veckan och hade bara 6000:-.Men sen rättades det till och jag kunde ta ut mindre,tack och lov.Blir nog inga sparade dagar,tyvärr,då jag kan vara hemma som längst till Semptember och jag vill ha Norah hemma så länge som möjligt.Blir nog att spara mer med nästa barn då man förhoppningsvis har arbetat upp FP :)

Hur många dagar tog du ut i veckan med Kasper?



Norah har ALDRIG varit sjuk innan detta.Eller jo,magsjuka men inte förkylning eller dylikt.Så det är ju rätt så typiskt.Men tur att dom är bra på att hålla humöret uppe ändå :)



Är du redan i v.17!?Jag säger då det,snart är det dags så fort som tiden går! :)



Kram!

2009-03-07 @ 08:04:22
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0