Längesen!

Ok, nu var det längesen jag skrev en snutt.. så kan ju först och främst berätta att data-skrällen plågar mig igen med att stänga av sig hela tiden - vi ska inhandla en ny snart.. Annars då?! Vi har njutit av det härliga vädret och just nu jobbar jag min andra natt på Öjan.. Känner mig faktiskt rätt så tärd tack vare foglossningen men ska försöka hålla ut de 4 timmarna som återstår!

Måste ju även berätta att jag var på loppis förra helgen och fyndade ordentligt!! Tre par skor till Kasper för 60 spänn! Jättefräscha, ser knappt användna ut! Kasper blev då i alla fall supernöjd med dom och två par används för fullt nu! Sedan shoppade jag två par väskor till mig, en var - mest troligt - en ÄKTA Louis Vuitton väska! 15 spänn styck! Har checkat av på en  sida på internet där dom tipsar om olika grejer att titta efter för att se om den är äkta eller falsk och min tyder på att den är äkta - dock så är det ju den äldre varianten typ brun med LV-loggor.. Men skit samma, den var läcker i alla fall! :) Sedan shoppade jag lite pärlor och pysselsaxar till kaspers favorittjejer/kusiner, sprillrans nya från Barnens Hus fast mycket, mycket billigare! Hittade två cult-ljusstakar - ni vet - såna som man kan byta "brickor" på, för 20 spänn, för båda!! Det var dock julbrickor på men skit samma, helt nya fortfarande i kartongen! :) Sist och inte minst, köpte en rutschkana i hårdplast till Kasper för 50 spänn! Har letat efter en sådan i typ ett år nu och ÄNTLIGEN! :) Så jag blev några kronor fattigare men ack så nöjd jag är! :)

Kort kommer väl med tiden, fast avvaktar nu tills datorn är fixad!

Trevlig helg på er alla!! :)

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilka härliga fynd du har gjort! Nu blev jag sugen att gå på loppis. Kram Sandra

2009-05-02 @ 17:25:13
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Carola

Ja, inte fyndade jag så mycket på loppisen! Kan bero på att vi kom så sent och jag inte orka lägga så mkt energi på att kika då Wille ville gå nåt annat håll och Kevin bara sa "däär" och peka hit o dit ;)



Du, vad har Jessica S för blogg? Hon hade inte lämnat adressen när hon kommenterade:)



Nu har jag "avslöjat" mig på bloggen om op. Dumt eller?

Måste hinna träffas och surra flera timmar nån dag. Var allt för längesen! Kram!!

2009-05-03 @ 21:09:04
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0