Ny vecka, nya tag!

Gud vad helgen gick fort! Jag och kasper har sovit i Kvarnbäcken heeeeela tiden medan pappa Steffe varit på fisketripp! Det har varit skönt för min del eftersom jag fick välbehövd sovmorgon! Tack mamma o pappa! :) Så vi har varit ute och busat i solen, varit i stan och shoppat upp en massa pengar och ätit gott! Var även en snabbis på stan igår också och köpte lite graviditets-vitaminer-kolijox! Tänkte att det skulle få bebisen i magen att växa lite mer så att SF-måttet ser lite bättre ut nästa vecka! :) Sen så blev det även en massa bebis-kläder-inköp... två omlottbodysar (det bästa!), ett par byxor och två par sockar.. kände att det behövdes fastän man  har mycket från Kasper.. måste nog ta fram kartongen med stl 50-56 och se vad man har! Det är ju inte sååååååå länge kvar.. bara typ 90 dar, haha :)

Idag kommer då Kaspers farmor och hennes Kalle och ska vara barnvakt på eftermiddagen/kvällen då jag jobbar 16-21 och steffe slutar 20:30.. så jag hade tänkt bjuda på nån kasslergryta som jag faktiskt aldrig gjort tidigare men det lät då gott i alla fall.. med lite paprika, purjolök, creme fraiche, chilisås m.m... Får väl updatera er om hur den smakade senare! :) Fick då, från det ena till det andra, en fin "Swedbank-vecka" i veckan! Jobbar mån-tors och det känns väldigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hmm det där med kasslergryta lät gott. Recept, tack!

2009-05-25 @ 20:50:00
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0