Snodde listan som verkar cirkulera i Pite-bloggarna! :)

Vad heter ni? Cicci & Stefan
Hur träffades ni? Genom Carola och Tomas
Hur länge har ni varit tillsammans?
I augusti blir det 8 år
Är ni förlovade? Förlovade sedan julafton 2003
Bor ni ihop?  Japp, sedan 2002 tror jag.
Har ni barn? Underbara Kasper och bebisen i magen
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Självklart jag, fast Steffe klagar ALLTID på hur jag kör!
Kommer du ihåg er första kyss? Joo, tror faktiskt att jag gör det trots att det var längesedan.
Vem sa "Jag älskar dig" först?  svårt, tror att det var båda två samtidigt eftersom vi pratade nog "fram det"
Vem är äldst?  Stefan är 4 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? oxen och fiskarna
Håller ni i handen på stan? Har kanske hänt 3 gånger det senaste året... som sagt 8 års förhållande... :)
Vem är längst?  Steffe med några centimeter..
Vem sjunger bäst? Vi är inte Idol-material men ingen av oss är tondöva.. oavgjort!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nope
Kände ni varann innan ni blev ihop? Första gången vi träffades var väl under våren 2001 och då klickade det inte alls.. men sen i slutet av juli och början av augusti så tände det till ordenligt!
Vad har ni gemensamt? Ojj, konstigt att denna fråga var svår.... det mesta men ändå inte..
Blev du kär i första ögonkastet? Nä, tyckte faktiskt att Steffe var världens divigaste karl och lite stroppig sådär.. Men han vann sig i längden.
Har ni någon speciell låt? Jaa! Vi har flera speciella låtar från bl.a. Creed och Staind som är "våra"
Har ni några "frikort"?  Man skulle ju lätt kunna säga Brad Pitt och Angelina Jolie.. men ändå, nääää.. :)
Har ni stora framtidsplaner? Bröllop är väl tänkt nångång, bara scenskräcken min försvinner :)
Har ni gråtit i varandras armar? O ja!
Har ni varit utomlands tillammans?  Japp, sista minuten till Kreta och Marmaris
Vilket är ert bästa minne? Självklart kasper!
Vem lagar bäst mat? Det måste väl bli jag eftersom om Steffe lagar mat så blir det korv o makaroner eller hamburgare :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kvällsbus med Kasper, sen lägger vi oss oftast på soffan och pratar och gluttar på tv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Njaee, inte nu för tiden
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? En bit blev det, kvarnbäcken v.s. Hemlunda
Blir du lätt svartsjuk? Kanske lite men inte som förr, men det är nog bara nyttigt i ett förhållande att då och då bli en gnutta svartis.
Brukar ni bråka?  Nu för tiden blir det mest hetlevrade disskutioner.
Ringer eller SMS:ar ni mest?  Ringer, varken jag eller Steffe är sms-nördar
Vilken är hans finaste kroppsdel? Stefan har bara fina kroppsdelar så det går inte att välja den finaste!
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag har varit farlig på det.. nu för tiden har det lugnat ned sig, dock kan jag vakna av att jag grinar hysteriskt i sömnen..

Bjuder även på lite gamla foton på mig och stefan! Första kortet börjar på 2002 och sista kortet är 2006 (med kasper i magen). Måste ju även påpeka hur svårt det var att hitta några kort på mig och stefan tillsammans - antagligen eftersom det oftast är jag eller steffe bakom kameran på våra kort :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0