Imorgon barnläkaren!

Imorgon ska jag och Charlie träffa barnläkaren Hanna på grund av hans Ljumskbråck. Det har verkligen varit jobbigt för Charlie i över en vecka nu och vissa dagar har han skrikit som fan i några minuter och varit otröstlig. I söndags ringde vi till och med akuten som tyckte vi skulle komma in, men då vi skulle börja klä på honom så lugnade han ned sig och en stund därefter så åkte bråcket in igen - tack och lov! Men efter det här så känner både Stefan och jag att något måste göras. Så förhoppningsvis så får Charlie opereras snart!

Annars så händer det inte så mycket. Trött som vanligt. Blir blodpudding till middag. Tjohho -- eller så inte, men grabbarna mina gillar det. Har beställt en massa kort nu - äntligen - blev runt 320 stycken och hade 100 kr rabatt! :) Så då är det bara att fortsätta klistra in i album när man har tid och ork!

Bjuder på lite bilder självklart!

   

Kommentarer
Postat av: Malla

Men så jobbigt för lillen! När brukar dom operera sånt? Är det vid en viss ålder?

2009-11-11 @ 15:31:41
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Linnea

Men vad tråkigt att lillen ska ha ont, håller tummar och tår för att det ordnar sig.



Kan du inte skriva några tips på presenter till dopet här på bloggen? Nu börjar ju dopdagen närma sig!



Kram

2009-11-11 @ 20:13:18
Postat av: CitronerGula

Åh så söt han är lillprinsen! Nu får jag riktigt babysjuka! Vi måste träffas snart så jag får snosa lite... Vad gör ni i helgen?

Kram/Petra

2009-11-12 @ 12:11:57
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0