Inför dopet..

Idag har jag stress i kroppen! Egentligen ganska onödigt eftersom jag planerat ganska bra. Men har i alla fall varit och storhandlat på Coop eftersom det ska bakas lite och göras smörgåstårtor. Sprang även in på en syaffär i stan och köpte två nya sidenband till dopklänningen - är verkligen less babyblåbanden så nu blir det turkos och grå. Egentligen letade jag efter mörklila band men det var tyvärr slut - hade velat matcha själva dukningen som just nu lutar mot att bli lila. Det enda jag måste fixa där är nå jäkla blommor men har inte hittat några fina ännu.... stress! Har hämtat upp nyckeln till Malmgården så jag ska duka iordning allt imorgon kväll så jag kan stryka det från "fixar-listan". Ikväll så ska jag träffa Veronica som kommer "hem". Hon ska ta med sig en massa klänningar som jag förhoppningsvis kan ha.. I värsta fall så har jag planerat in en tripp till stan imorrn för sista minuten-shoppning. Känns inte sååå kul att behöva köpa nåt då man fortfarande har minst 20 kilos övervikt... men behöver ju vara fin på jul o nyår också och är jag realistisk så inser jag att dom 20 kilona är kvar då också :P


Nu måste jag stressa vidare! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Stressa lugnt! Det blir säkert fint i vilket fall som helst :)

2009-11-20 @ 14:52:26
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0