Feber i huset!

I går efter att Kasper kommit hem från dagis så la han sig pall på soffan - tänkte inte mer på det förrutom att det kanske varit lite mycket för honom då han varit hemma i en vecka.. Kort därefter så var han BRÄNNHET och japp, det var 40 graders feber! Denna eländiga feber höll i sig hela natten och nu på morgon, så nu håller vi tummarna att det ska ge med sig. Stackarn, kan inte ha mycket ork kvar i kroppen nu efter flera dagars förkylning och så nu feber! Tack och lov har vi då ändå fått i honom lite mat och välling!

Så vi får se om det blir något Hallowen-firande för oss i helgen. Vi hade ju planer att fara runt och "trick or treata" hos vänner och släkt iklädd Batmankostym.. Kasper alltså :) Hn hade verkligen sett fram emot att få en massa godis i en påse - vår lilla gottegris :)

Nä, blir att lägga sig en sväng på soffan nu då både Kasper o Charlie vaknade 05:15 i morse och nu har dom somnat om igen.. och just då jag skriver detta så hör jag Charlie - tji fick jag!


Kommentarer
Postat av: Magda

Jag gissar att ni inte kommer då ni är sjuka.. men hoppas han blir frisk snart.. det är inge kul när dom är sjuk.. Mammahjärtat bankar lite hårdare då dom mår dåligt..



Kram från oss!!

2009-10-30 @ 08:31:36
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Nå stackarn, hoppas han kryar på sig!

Kram Sandra

2009-10-30 @ 09:37:34
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0