Virrpanna

Idag så har vi lyckats missa faderskapsbekräftelse-tjosan.. Så lite pinsamt blev det men tack och lov fick vi en ny tid på onsdag! :) Får se om jag lyckas komma ihåg efterkontrollenMVC imorgon. Har också gått och trott att min underbara vän Sandra skulle komma och hälsa på idag.. men det visade sig att då jag startade mobilen så kom hennes sms från i fredags fram.. så nu var hon ju tillbaka i ume - väldigt tråkigt att jag missade henne!

Annars så har det inte hänt såååå mycket;

* Gått med Kasper till dagis
* Sövt Charlie i vagnen
* Plockat undan som en tok
* Tvättat 2 maskiner
* Rensat i mina lådor i toan (smink, smycken, hårprodukter o annat krafs)
* Tömt diskmaskinen
* Handlat lite mat
* Hämtat kasper på dagis
* Gjort mellis till Kasper
* Shoppat 2 tröjor till pappa från Halens (40 % på hela herr)
* Druckit coca-cola (skäms!)
* Laddat upp en massa kort på fujidirekt.se (för framtida framkallning)


Kommentarer
Postat av: Malla

Haha snygg bild :P

Jag fick hem en stoor bunt foton idag som jag framkallat, skitskoj :)

2009-10-12 @ 15:14:53
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Carola

Haha, hello snyggve!

Kanske vi ska träffas tors. kväll för vidare planering? Har kikat lite på en massa tips jag vill visa dig! Kram!

2009-10-12 @ 15:30:37
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: CitronerGula

Snygging!

Du verkar gå an bra! Kom bara ihåg att det är nu du har chansen att också bry dig lite om dig själv. Köp en bok - ta en promenad. Njut lite av livet medans storebror är på dagis. Du hinner tvätta på kvällen - jag lovar!!!



Kram/Svägerskan

2009-10-13 @ 09:10:04
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0