Åter helg!

Så var det helg igen - äntligen kan jag bara säga! Har haft en körig vecka med gnälliga barn.. Men,men - det är väl så det kan vara ibland.. 

Sitter annars och funderar över det jag inte inköpt till Kasper ännu.. Har gjort bort och köpt fleecejacka/byxor, overall, mössa, fingervantar, halsduk MEN ännu saknas det Vinterjacka, vinterskor, ordentlig vintermössa och tumvantar... Å så funderar jag på OM vi ska köpa höstskor också eller om vi ska försöka klara oss? Hemsk tanke? Eftersom Kasper är så varm av sig så kan han kanske klara sig med dom dojjor han har nu, men jag vet inte, kanske det blir för kallt i alla fall.. fast då är det väl bara att börja med vinterskorna i så fall.. Har även i år tänkt köpa dom fantastiska Kouma-skorna - dom är riktigt bra! Dock så kostar dom ju en ordentlig peng..

Intressanta tankar eller hur?! :P

Bjuder även på underbara kort på underbara barn..

 


Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Så söta barn, nu var det länge sedan vi sågs... igen. Men som du säger... dagarna bara svischar förbi.

Har som sagt jobbhelg, vilket innebär bygge för marcus dagtid och hemmakväll med tjejerna när jag jobbar. Det var den helgen! Typ!



Vi hörs!



Kram

2009-09-19 @ 20:36:48
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Inspirera Mera

Det är alltid kul att läsa dina uppdateringar. Funderar på att åka upp till Piteå framöver, hoppas du har tid att ses. Kram Sandra

2009-09-19 @ 22:55:19
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0