Lugn Helg!

Tänkte att det var dags att skriva en rad eller två..

Här är det lugn och skönt! Den enda nackdelen är att Stefan ska iväg och dömma fotboll både idag och imorgon, men,men - ett jobb är ett jobb. Kan även meddela att lilla Charlie nu blivit mer alert och vaken av sig - så nog är han ganska lika sin bror ändå, ska gärna ligga i famnen och titta runt. Me så länge han sover på nätterna så är jag glad! :) Var även hos barnmorskan i torsdags eftersom Charlies navel lossnat. Men det såg ganska bra ut trots att han var lite röd och att naveln putar ut litegrann så det blev bara en rejäl "tvättning" där. Fick chansen att väga honom igen och lillfisen hade gått upp till 3150 gram! Känns skönt att han går upp i vikt som han ska! Dock så känns det som att jag har mindre mjölk i chickorna nu - vet inte om jag inbillar mig och är nojig.. jag hoppas då det! Kan även meddela att infektionen verkar ha gett med sig helt och hållet nu! Mår bara bra nu!

Tänkte slutligen bjuda på lite bilder på mina små favoritgrabbar!

 


Kommentarer
Postat av: Malla

oj så lika dom ser ut att vara!! :)

2009-09-05 @ 13:08:53
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Inspirera Mera

Åh så söta och vad lika de är varandra!

Kram Sandra

2009-09-05 @ 14:42:03
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Sofie

Så fina!=)

2009-09-05 @ 16:19:02
URL: http://www.sofie-andersson.se
Postat av: Sofie

Han är beräknad till 11:e december =)

2009-09-05 @ 18:02:24
Postat av: Malla

Jo ena riktiga sötnosar :)

Jag är faktiskt själv förvånad att jag gått ner så mkt men räknar med att det rinner av nåra kilon nu8 i början och sen får man kämpa lite mer för det :) För mig är det bra att ha den här "peppen" att skriva om det en gång i veckan i bloggen, annars skulle jag lätt käka alldeles för mkt karra :P

Funkar det bra mellan bröderna?

Första dagarna här var lite jobbiga, men storebror är ju så stor, tror omställningen kan bli jobbigare då...får jag för mig iaf



Trevlig helg!

2009-09-05 @ 20:09:34
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj, så söta killar!! Hoppas att vi kan ses ngt här framöver, vi ska försöka att göra ngn längre Ske-helg här i början av oktober. Då kanske vi kan få till en träff. KRAMAR fr. Umeå

2009-09-06 @ 21:14:27
Postat av: CitronerGula

Sötaste killarna i världen! Är redan lite babysjuk. Måste nog snart träffas så jag får hålla lite och snosa...

2009-09-08 @ 09:02:47
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0