Sjukt hem..

Gud, vad seg jag har blivit på att blogga.. Här hemma går allt i sjukdomens tecken.. Steffe är sjuk och Charlie är extremt snorig - stackarn kan knappt andas ibland - så tack och lov för "snor-fridan" -heter det så egentligen??! :P
Själv så har jag låsningar i nacke och rygg tack vare att jag sitter som en ostkrok både när jag ammar och ger flaska.. Den enda som är någorlunda frisk är Kasper, så vi får ju verkligen hålla tummarna att det håller i sig!

Är så jäkla trött.. har haft riktigt jobbiga nätter med Charlie tack vare förkylningen.. Varje kväll så tänker jag att jag ska duscha eller bara slappa framför tv:n då barnen äntligen sover - MEN - det slutar alltid med att jag somnar själv! Så just nu går man i mjukisbrallor och är allmänt oduschad och ofräsch! Så förhoppningsvis så tar jag min efterlängtade dusch ikväll!

Haha, tror fan jag passar på och hoppar i duschen nu medan Charlie snoozar! Hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, det är det jag har framför mig alltså..trötthet och ingen tid för duschen =) Härligt! =)



Lycka till att hinna duscha och slappa ialla fall! ;)



Kraaam!

2009-09-30 @ 19:26:43
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag har också ont i rygg och nacke...tror inte man sitter eller bär allra bäst!



Hoppas att ni kryar på er snart :)

2009-09-30 @ 19:33:25
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj, stackars liten! Hoppas ni snart mår bättre. Hörde av Eivor att ni kanske kommer till Ostvik då vi också är där. Vi får höras och bestämma mer. Kram

2009-10-01 @ 09:57:50
Postat av: Cissi

Desamma!!Jätte skoj att träffa dig och lill-snyggingen =)



Vi köpte den på Buketten, dom har 50% på alla SIA-grejer! Far dit och kolla!



Ha en underbar lördag, kram på dig!

2009-10-03 @ 17:35:57
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0