Sunderbyn

Idag bär det av till Sunderbyn för lill-fisens höftkontroll. Först ska jag bara iväg och handla på Coop och sedan plocka upp storebror på dagis. MEN först och främst: Dricka Kaffe! :)

PS/ Måste ju säga att jag är djävulskt avundsjuk på svägerskan som åker till STHLM idag och ska bl.a. äta middag på restaurangen GRILL och se musikalen BUDDY HOLLY. Även min syster o hennes karl är iväg  - PARIS... behöver man säga något mer??!! Är otroligt sugen på att hitta på något sånt snart, bara pengarna tillåter! :)

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Varför Paris då du kan komma till exotiska Umeå? :) Ser fram emot att få komma och hälsa på dig snart. Kram Sandra

2009-09-10 @ 12:19:03
URL: http://inspireramera.se
Postat av: CitronerGula

Din tid kommer också, tänk vilken babylycka ni har... det har inte jag!

Men jag ska verkligen njuta! Känns nästan lite overkligt.



Hoppas att det går bra i Sunderbyn. Får höra sen hur det gick.

Kram på dig

2009-09-10 @ 12:23:47
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0