Dags igen!

Kände att det var dags att skriva lite på bloggen efter allt påskfirande.. Vi har haft riktigt fullt upp och ätit underbart gott! Ska även erkänna att det blivit mycket godis. Kasper har väl fått c:a 4 påskägg totalt vilket har resulterat i att han ätit godis 5 dar i rad - inte bra men det är bara påsk en gång om året så..

I veckan händer det faktiskt inte alls så mycket. Hade tänkt försöka in till stan för att kolla om det finns något snyggt redan nu att köpa till dom kommande bröllopen vi ska på i sommar! Har insett att det blir mycket pengar att lägga ut; 3 st klänningar, skor, accesoarer, ev. väska m.m. och sen blir det frisören, solarium, ev. naglar.. Å möhippa, svensexa, kuvertavgift m.m. Så allt som allt så kommer vi nog att lägga ut över 5000 spänn för det här! Men har inte unnat mig på över 1 år så har faktiskt inte dåligt samvete - än! :P

Nä, nu har jag en pojk som vill upp från gåstolen så kanske jag borde röra på fläsket! Men en liiiiiten update blev det då!


Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Liten uppdatering; 2 klänningar måste du köpa, då jag har en supernice med tillhörande smycken som du kan låna. Är iaf värt att prova, eller hur?! ;)



Kram och tack för en härlig påsk!

Jag lever fortfarande på minnet av den grillade oxfilén... mmm

//Petra

2010-04-07 @ 16:07:31
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Carola

Och jag känner att det är dags för en till prommis, känner att vi måste ha mer av "deep talk" du och jag, var längesen :)Puss!

2010-04-08 @ 22:49:11
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0