In i väggen..

Känner som att jag gått in i en vägg gällande bloggeriet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva och så har jag inte riktigt tid. Då jag väl hamnar framför datorn så är det annat som gäller.

Kan väl meddela att jag:
*  Gått ned 0,7 kg. så nu ligger jag på 84 kilo! Känns bra speciellt med tanke på pizzan jag åt i lördags.
* Har varit hos naprapaten två gånger förra veckan och på torsdag så har jag min sista gång! Då är jag officiellt 1250 kr fattigare! Men förhoppningsvis ska det kännas bättre i ryggen sen.
* Idag har vi BVC för Charlie, ska vägas och ska kolla upp hans kliande utslag.
* Imorgon har vi utvecklingssamtal för Kasper på dagis.
* På torsdag fyller jag 26 år! Känner mig inte så ung längre.

Det är vad jag har att komma med för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis i förskott!! =) Hoppas du får en bra födelsedag!



Kraaaam!

2010-04-19 @ 08:36:36
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Tsss du är ju bara barnet ;) Ser fram emot att träffas i helgen!

2010-04-19 @ 11:48:30
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: EVA

Härligt att du sakta men säkert går nedåt !



Har just vägt mig och det var viktnedgång på -0,5 ...men det går ju åt rätt håll :) :) :) och då får man vara nöjd !



GRATTIS i förskott !



***



KRAAAM EVA



:)

2010-04-20 @ 10:16:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0