Supersnabbt inlägg

Tänkte bara skriva en liten update om vad som händer här egentligen!

Steffe har äntligen kommit hem från Revy-sm efter 5 dar borta, dock tyvärr utan vinst men guld värd i alla fall :)
Jag och Steffe har firat 9 år tillsammans och vi firade faktiskt med presenter till varandra för ovanlighetens skull. Fick idag ett underbart fint SNÖ-halsband och jag köpte en mindre romantisk korthållare/minibörs i läder från MQ som han velat ha.

Jag har upptäckt att min mail blev kapad kring 1-3 augusti och har nu kämpat för att få tillbaka den. Men tack vare "samarbete" mellan mig och windows live så är då allt ordnat nu.. gissat på att någon vid namn 'claude' snott den och skickat ut antigen ett virus eller så bara reklam om nån jäkla tv eller telefon typ. Så "han" skickade skitmail till alla mina kontakter - till och med arbetsförmedlingen, piteå kommun och mina gamla lärare från komvux/lernia - känns måttligt kul och väldigt pinsamt. Så alla ni som fått skitmail från mig - FÖRLÅT! Men nu är alltså allt fixat så det ska banne mig inte hända igen!

I veckan ska vi äntligen få träffa Kasper och Charlies tremänning E-L som snart även han blir ett år! Har velat träffa honom och hans mamma länge nu och äntligen är dom "hemma" från Stockholm :) Ska bli riktigt kul!

Kan ju också säga att i helgen blir det fest och kärlek då min kusin B och hans M ska gifta sig. Det blir det sista bröllopet för i sommar och det ska ärligt talat bli skönt att "bara" få vara gäst den här gången :)

Nä, nu måste jag fan avrunda - skulle bli supersnabbt och istället känns det som en redovisning! ;P

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Grattis till nio år tillsammans! Ser verkligen fram emot att träffa dig till helgen ska du veta!

2010-08-09 @ 11:04:44
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: CitronerGula

Hoppas att ni hade trevligt på bröllopet!

Nu är man tillbaka till jobbet och alla rutiner... Lite blandade känslor - mest känns det jobbigt!



När är kalaset på söndag?



Kram//Petra

2010-08-17 @ 14:29:27
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0