Utmanad!

Har blivit utmanad av Carola i en 4-antalgrej så det är väl bäst man kör på då.

4 TV program jag kollar på för det mesta
*
Greys Anatomy
* House
* Gossip Girl
* Halv 8 hos mig
(måste ju bara påpeka att det inte räcker med 4 då jag spelar in det mesta på boxern såsom Biggest Loser, United States of Tara, Medium, Desperate Housewives, Cougar Town, The Mentalist osv... )

4 saker jag har gjort idag
* Lunch till barnen
* pratat med försäkringskassan
* insett att internetdosan är blockerad
* sminkat mig
(Till mitt försvar - gjorde mer "nyttiga" saker igår så idag blev det lugnt :P )

4 saker jag längtar efter
* Julen såklart
* Att Kaspers trots ska försvinna
* Att Charlie ska få mer tänder
* Vettan

4 saker på önskelistan
* Pajform i keramik
* Stekpanna
* Köksknivar
* Kuddar
( Å fred på jorden såklart ;)

4 saker jag hatar
* Falska människor
* Folk som enbart tänker på sig själva
* Snöstorm
* Då jag kommer försent

4 personer som jag utmanar
Vettan
Magdalena
Anna
Jenny





Kommentarer
Postat av: veronica

Hej gumman! DU e sötast du:)

Men jag längtar efter dig också massor:) Men första helgen i januari kommer jag då måste viu ha ena riktiga myskvällar! Puss

2010-12-09 @ 21:51:47
URL: http://zimones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0