Då var helgen över - igen!

Det känns verkligen som att veckorna bara rusar iväg. Nu är det söndagkväll och helgen är över - igen. I går var vi som sagt i Boden på Western Farm. Vi hade OTROLIGT trevligt! MEN hotellet hade ju kunnat vara liiiiite bättre och Western Farm är då tamefan dom snålaste, i alla fall då det gäller maten! Dom som åt kött fick en liten köttbit med lite bearneise på och en liten klick potatismos på tallriken. That's it! Dom kunde väl i alla fall slängt dit lite grönsaker men icke det. Jag fick en bakad potatis, ugnsbakad tomat fylld med grönsaker - thats it! Å min förrätt bestod av en avokad med en klick lime-creme fraiche och mangobitar. Hmm, nå räkor hade ju inte varit fel.. men,men.. Å efterrätten var en fjuttig klick chokladmousse med en jordgubbe.

Skrattar åt mig själv nu.. i efterhand kan man ALLTID klaga men just då - nä, inte sa jag ett pip! Men det var då tur att man hade underbara människor omkring sig - så tack PiteRevyn för en jätterolig kväll! :)

Imorgon är det vägningsdags och jag kommer nog inte att berätta vad det står på vågen. Känns som att jag drack alldeles för många cider o öl igår + go'middag idag. Det bådar inte gott så därför ska jag undvika pressen och skippa att skriva nå imorrn. Så ni får ha överseende med detta och vänta till nästa måndag istället då jag banne mig ska ha MINST -1kg! 

Kommentarer
Postat av: Malla

Tycker det är bra att man kan skita i vågen ibland, man blir ju knäpp om man måste tänka hela tiden! :)



Hehe känner igne det där att man klagar efteråt :P

2010-02-07 @ 20:44:38
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: CitronerGula

Är lite avens på er som faktiskt fick fara...

Men, men vad göra!

Fick iaf se melodifestivalen!

Trist att maten var dålig, det är ändå lite stämningsfaktor där.

Börjar mitt nya liv (för 479:e gången) imorgon. Blir nya tag mot målvikten. Nu får vi kämpa tillsammans!!!

Kram// Petra

2010-02-07 @ 23:54:01
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Jennie och Norah

Klockan blev dock lite "dyrare",400 spänn,haha!men som sagt,han är ju inte det minsta intresserad av smycken och dylikt så det passade ju bra.Och vi klagade inte ;)



Hur gick det med vägningen?Jag tror att du gått ner trots att du "syndat" i helgen :) Ni verkar då ha haft himlarns trevligt iaf!

2010-02-09 @ 20:24:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0