Imorgon 30-års fest!

Imorgon är det dags för den efterlängtade 30-års festen för Steffe och Tomas! Är superstressad som en tönt och ändå sitter jag här! :P Igår inhandlades det sista för festen och idag ska jag iväg och hämta nyckeln till lokalen och senare ikväll blir det att ställa fram bord och duka lite fint! :) Hade även tänkt hinna med att förbereda lite mat till imorgon men tror att det mesta gör jag klart lördag morgon - känns som att det blir godare då :) Har gjort mig en liten "check-lista" där det till och med står att jag ska tvätta håret ikväll och platta det imorgon, haha! :)

I går så hittade jag faktiskt 2 (!) tunikor/klänningar på MQ tack vare mycket proffessionell hjälp och en av dom blir det att ha på sig imorgon tillsammans med accessoarer som Carola köpt. Det är tur man har en "personal shopper" ;) Förhoppningsvis ser man någorlunda okej ut trots att jag känner mig som heffaklumpen!

That's it!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad spännande =) Jag och Neo kommer ju och käkar ialla fall, ska bli skoj =)



Lycka till och stressa inte ihjäl dig!



Kram :)

2010-02-26 @ 11:58:00
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Du får gärna gratta från oss. Ha det så roligt!

Kram på dig!

2010-02-26 @ 19:29:00
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0