Redan tisdag!

I lördags så var jag och Steffe med PiteRevyn och såg Älvsbyns revy! Det var faktiskt riktigt bra trots mycket lokala skämt om kommunhuset m.m. Sen begav vi oss tillbaka till Piteå för att äta 3-rätters middag på 1906. Otroligt gott! Blev vitlöksbröd + vitlöks&chilimarinerade scampi til förätt, oxfilé till varmrätt och hasselnötspanerad västerbottenost med varm hjortonsylt till efterätt! Mums!

I söndags hade vi 3-årskalas för Kasper och då även för snart 30-åriga gubben min. Var väldigt trevligt med mycket fika och mycket folk! Kasper fick bland annat en skateboard, ett hockeyspel, kläder i mängder, pussel, memory, pengar, play doh-grejer, riddarutrustning m.m. Det verkar som att var mycket nöjd över allt!

Trots mycket mat och mycket annat gott så var vågen på min sida! Har gått ned ytterligare 0,5 kg och känner mig rätt så nöjd. Så nu har man gått ned 7 kg totalt sen 4 januari! Å mer ska det bli! Minst 10 kg kvar.

Idag så har vi varit på BVC för Kaspers 3-års kontroll. Gick faktiskt väldigt bra trots mycket spring och trots i korridoren. Men han kan prata, hoppa, rita m.m. - vilket jag faktiskt redan visste ;P Vägde 15,9 kg och var 100 cm lång. Tjohoo! :)

Imorgon så ska jag fara med Charlie till sjukhuset och göra ett ultraljud för att se så att allt är bra i hans lilla mage - innan operationen.

På torsdag ska jag med Charlie till sjukhuset igen. Till barnavdelningen/labbet för att ta en massa blodprover. Trodde jag skulle till VC men eftersom han är så liten så har dom svårt att ta prover i armvecken.

Vet inte om jag hunnit berätta att vi nu fått papprena inför operation. Så vi blir inlagda söndag den 7/3 och Charlie opereras den 8/3 och den 9/3 får vi förhoppningsvis fara hem igen. Å operationen blir i sunderbyn. Själv trodde jag att vi skulle till umeå eftersom jag fått för mig att dom sagt att man inte opererar barn under 1 år i lule men tji fick jag.. dom kanske sa under 6 månader? Jaja, blir ju närmare i alla fall! :)

     

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad är det för hockeyspel han fått? Är det från Barnenshus?



Och Grattis till Kasper! ( i förskott väl)

2010-02-23 @ 12:23:09
URL: http://elisdagar.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Åh grattis till Kasper i efterskott! Skit vad duktig du är och vad skönt att Charlie slipper fara ner till Umeå. Kram Sandra

2010-02-23 @ 14:23:52
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Svar:

Åh vad jag längtar till erat bröllop! Vilken kyrka ska ni gifta er i? Gaah jag måste verkligen ta tag i att ringa till dig! Saknar dig som bara den ska du veta. Kramar!

2010-02-24 @ 23:28:35
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0