crosstrainer..

Ikväll får jag äntligen låna svärfars crosstrainer så nu blir det fasiken att svettas! Känner att det är dags att komma igång med konditionen och öka lite förbränning.. Har faktiskt tjuvvägt mig och det är inte alls lika mycket nedgång som jag hade velat att det skulle vara.. Så förhoppningsvis hinner jag tappa några hekton till innan måndag morgon :)

Läste även PT imorse och insåg vilken grej jag skulle vilja köpa till Kasper i födelsedagspresent när han fyller år i februari.. En BILIBO! Gud, vad han skulle ha kul med den! Så vi får se om det blir att beställa... Det är alltså en grej som man kan bl.a. sitta i och snurra runt på golvet med och så kan jag tänka mig att man glider jäkligt bra med den i snön..  :)




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Uhh,jag såg en sån på Norahs dagis som hon verkade vara helt såld i!En sån måste vi nog också köpa tror jag :) Vet du vad dom kostar?

Kram

2010-01-16 @ 20:28:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0