Så var det helg igen...

.. å det är en lååååång helg! Steffe har revy fre, lör och sön så jag jag försöker komma på något att göra.. ska se om jag inte får hit Kasper & Charlies kusiner E & A och så kanske Carola kommer med pojkarna :) Ikväll har jag underbara mamma & pappa här som håller mig sällskap :) Så just nu spelar mamma Wii med Kasper och pappa ger Charlie flaska :) Så en behövlig paus fick jag eftersom Charlie varit skrik-tokig idag.. vet inte om det är magen som spökar eller om det är någon sorts separationsångest han fått redan nu. För så fort jag tar ett enda steg ifrån honom så börjar han gallskrika som om någon satt kniven i han. Så det har blivit en massa bärande idag - vilket kanske bara är bra eftersom motion har jag då inte alls hunnit med OM man inte räknar med dom drygt 7-8 minuterna till Kaspers dagis. :P

Nä, dags för lite mer nytto-göra!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Låter mysigt med mammaochpappa besök. Själv är jag trött efter gårdagens föreställning och sitter just nu och överväger om jag ska med och bada eller inte... hm, får se...

Ha en bra lördag!

Kram

2010-01-23 @ 10:05:02
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0