Vägning..

Då har jag gjort veckans vägning och även denna gång blev det minus! -1,3 kg! :) Så jag är jättenöjd, speciellt med tanke på att jag bara hunnit ut och gå typ 2 gånger - men jag antar att det ger mycket då man både skjutsar en barnvagn och drar en bob samtidigt :P Förhoppningsvis hinner jag ut mer den här veckan! Total viktminskning på 3 veckor är nu i alla fall - 5,3 kg. Helt nöjd! Annars så är det ganska lugna puckar.. Jag har till och med haft tid att platta håret idag och det är så skönt att slippa se det vanliga ris-håret :) Steffe o Kasper är iväg och handlar lite korv som vi planerat att äta till middag - inget avancerat en måndag :P Förhoppningsvis så kommer Tobbe o Marie och hälsar på senare idag och man får se deras sötnos Elias - det var ett tag sen sist och eftersom Elias bara är en månad äldre än Charlie så är det riktigt kul att få se hur dom "följs åt".

Nä, bäst att ta tummen ur och duka bordet! Tjing bye!


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jo eller hur!Man vill helst bara veta vem som skrivit det.Själv skriver man ju i stort sett allt;man klagar,skriver bra saker som folk kanske tror att man är den perfekta familjen osv.Men som sagt,man får ju faktiskt skriva vad man vill :)¨



Vad kul att du gått ner.Grattis :)

2010-01-25 @ 20:27:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja en del mår ju verkligen inte bra av strikt GI/LCHF, jag ska prova med lite kolisar o hoppas på att det ordnar upp sig! Grattis till yttligare viktminskning!!:-)

2010-01-26 @ 08:25:45
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0