Bröllopsbravader!

Så var det klart och över. Tomas & Carola är nu man och hustru och bröllopet var hur fint som helst! Det blev lite panik när det började regna kring 14:30 och dom skulle gifta sig ute mot skogen kl 16 men tack vare min stresståliga karl så fixade han allt och bröllopet skedde istället inne i logen å det blev riktigt mysigt och fint! Känner mig också ganska nöjd med rollen som värdpar, det gick då över förväntan i alla fall :) Å så måste jag bara säga att dansen vi brudtärnor och marsalkar + Tomas överraskade Carola med i slutet var nog det roligaste och bästa på hela kvällen! :)

Bjuder på lite bilder som jag "snott" från andra :)







 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa, ni gjorde ett helt sjukt bra jobb!!! =)

2010-07-13 @ 15:49:46
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh så fina de var!

2010-07-13 @ 15:56:38
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0