Redan Söndag!

Den här helgen har gått alldeles för fort. I fredags blev Kasper sjuk - hosta o feber och han blev hängig bara pangbom kring lunchtid. Så fredagen blev väldigt lugn. Lördagen försökte vi göra det bästa av "Situation sjukt barn" så Steffe gick ut och skottade av altanen våran och jag var ute i garaget och sökte efter alla Kaspers gamla overaller eftersom den Charlie har nu har blivit lite tight. Hittade den och en massa annat så det blev storsortering med bortkastning och loppislådor. Tog även fram lite gamla leksaker som Kasper hade vid 6 månaders ålder, vilket var en succé både för Charlie och Kasper! :) Hann fara iväg med en massa skräp till återvinningen och nu ser faktiskt vårat garage liiiiiite bättre ut. Inte lika mycket huller om buller längre!

Såg självklart Melodifestivalen efter mitt uttalande "Om inte anna Bergendahl vinner så ska jag sluta se skiten". Men hon vann! Tack och lov! Kan vara tack vare mig och mina 8 röster jag gav. Totalt typ 33 spänn. :P Nu är det bara att invänta Eurovision Song Contest och hålla tummarna. :)

Idag händer dock inte så mycket. Funderar på middag.. kanske kycklingwok idag om jag ids fara och handla kycklingfilé... Måste ju säga att det blivit otroligt slappt med bantningen i typ två veckor nu och imorgon blir det hård disiplin igen! Ska ned dom där sista 10 kilona jäklat säkert så imorgon som sagt, då kör det igång igen! :)

Bjuder på lite bilder också! Å måste kommentera och säga att Kasper var med hela tiden men fick endast ett kort
på honom och det var ett s.k. blunderkort. Han är verkligen svår att få ta kort på nu för tiden

     

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken glad liten sötis! =)

2010-03-14 @ 17:54:33
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Så snygg!!!

Tack för kaffe och fika igår. Himlansch goda kubbar!

Idag är Agnes sjuk :( så nu är det vår tur!

Kram

2010-03-15 @ 08:27:16
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Carola

Sötnöt!! Vilka härliga bilder. Och dem är verkligen lika Kasper & Charlie. Mår ni bättre?

Wille surrar om Kasper och jag om er;)



Kram/C

2010-03-15 @ 08:34:34
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Sofie

Han är lik mamma=)

2010-03-20 @ 15:32:11
URL: http://www.sofie-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0