Så här brukar det se ut hos oss..

Tänkte att ni skulle få se hur det brukar se ut hos oss några timmar varje dag.. Å fastän det kanske inte ser så roligt ut utseendemässigt så är det bland det roligaste Kasper vet just nu och jag unnar honom det trots städningspasset man får senare. Charlie är också otroligt nöjd med denna virvelvind på golvet och han är hur glad som helst! Kan bekräfta att det ni ser är; täcken från vårat sovrum, täcken från gästsängen, överkast från gästrummet, alla soffdynor, alla kuddar till soffan, alla kuddar från sängarna, Kaspers täcke o kudde o mysfilt. Bland annat.

 
/På den här bilden kan det ju bara konstateras att Charlie har fått morfars utstående öron ;)

Kan berätta att nu är pojkarna något så när friska. Charlie har dock den envisa hostan kvar + att jag tror det är nån tand på g eftersom han är rosig om kinderna och halvgnällig - så vi får vänta och se. Idag har vardagen kommit igång. Kasper var på dagis och sedan for han och jag iväg till logopeden i stan för att kolla upp hans stammning som han hade i somras. Allt var då bara frid och fröjd där och vi fick några småtips på att få honom att känna sig trygg i sitt talande. Liiiiiite onödigt kändes det men det är ju ändå aldirg fel med lite småtips! Kan ju också meddela för er som är intresserade att nu är vikten nere på 85,2 kg igen! Så -0,6 kg, rätt nöjd med tanke på att jag syndade rejält denna helg också - men det var det värt! Har faktiskt även kommit igång med "hurtandet" nu! I söndags blev det en ordentlig rask promenad på 75 min, igår en på 40 min och idag var jag och motionerade med underbara Carola i mörka stensjökullen/blåsmark i 60 min :P Förhoppningsvis får jag lön för mödan på måndag! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå så söta ;P Jag saknar dom och även dej ;) kommer förbi snart, när jag har tid ;D Kram

2010-03-23 @ 23:24:46
Postat av: Cissi

Haha, så söta!! =)

2010-03-24 @ 09:09:19
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: EVA

Hehe...härliga bilder ! Barn SKA busa...med allt...nästan iaf :)



***

KRAAAM EVA



:)

2010-03-24 @ 15:16:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Härligt med kuddlek! Städa kan du göra sen...

(Det gör man alltid ändå - städar alltså - jämt)

Agnes är fortfarande sjuk - vi kämpar med jobb och att turas om att vara hemma med barnen. Lite less är man allt.

Ha en bra dag!



Kram//Petra

2010-03-25 @ 10:30:48
URL: http://www.citroner.com
Postat av: carina viklund

Härligt det är så här det ska vara när barnen är små......roliga minnen när dom blir stora.

Kram cia:)

2010-03-29 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0