Vikt & mätning!

Okej - dags att bikta sig. Vikten idag stod på 84,7 kg = -0,5 kg. Är väl relativt nöjd fast ändå kan jag bli sur på mig själv eftersom jag unnar mig så mycket på helgerna.. hade jag inte gjort det kanske det hade varit 1 kilo minus istället.. Men,men.. lätt att säga så i efterhand! Nu till påsk ska jag då unna mig i alla fall! Vi är bortbjudna torsdag, fredag och lördag så det blir mycket av det goda kan jag tänka mig! :) Men satsar ändå stenhårt så det inte blir ett alltför stor plus på vågen! Ikväll har jag hunnit med en 50 minuter hård powerwalk - har aldrig varit så andfådd plus att jag joggade dom sista 5 minutrarna typ. Anledningen var att seffe skulle på innebandymatch och jag skulle vara hemma senast 21:15 MEN eftersom jag varken hade klocka eller mobil med mig så visste jag aldrig vad klockan var.. så i stress panik-gick jag jäkligt fort! Vilket är bra, haha! :)

Jaja, dags för måtten då också och jag kan meddela att även där har det minskat. Från och med start den 4 januari har jag minskat:

vä.arm = -4 cm
midjemått = -5 cm
magen = -10 cm
höft = -4 cm
hö.lår = -2,5 cm

Man ska väl vara nöjd antar jag men samtidigt så är jag otroligt nojjig över mina höfter och lår som är gigantiska. Men förhoppningsvis så ska väl dom här ordentliga promenaderna ge lite mer resultat framöver!

Kommentarer
Postat av: Carola

Du är super!!! Jag måste följa o gå med dig, jag går bara UPP i vikt hela tiden... Iaf. så... You got mail:)

Kram!

2010-03-29 @ 22:24:49
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: CitronerGula

Hejja, hejja!!!

Du är helt grymt duktig!

Men på torsdag - då ska vi äta och dricka gott, eller hur :)

Kram

2010-03-30 @ 09:16:46
URL: http://www.citroner.com
Postat av: vettan

Vad du e duktig gumman, det går ju bara åt rätt håll för dig:)

MAssa duktig!:D

PUSS och >KRAM

2010-03-30 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0