Foton = Minnen!

I går blev jag äntligen klar med att ladda upp en massa kort på Fujidirekt.se. Totalt 1016 st kort blev det! Men ska försöka få ner det till i alla fall 800 st innan jag gör en beställning. Men då jag nu suttit i över 4 dar och sållat bland korten så inser man ju hur jäkla kul man haft det senaste året. Å speciellt på sommaren då det varit 30 års fest, 3 stycken bröllop, en lyckseletripp och en massa mer! :) Men eftersom jag nu legat ungefär 1 år bakåt med framkallningen och insättning i fotoalbum så blir det en jäkla massa kort. Så kan gissa på att jag måste köpa mig mer fotoalbum från Åhlens, kanske till och med önska mig i julklapp ;) Sen så vet alla vad jag ska syssla med på kvällarna här framöver.. Det är nog det värsta med att ha fotoalbum där man måste limma fast korten själv. Det blir jättefint MEN det tar tid!


Kommentarer
Postat av: Sara

God dagens....Hoppas allt är bra hos er med både de stora och de små....tänkte bara titta in och se vad ni hade haft för er sista tiden :D

2010-09-23 @ 09:46:47
URL: http://linasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0