Bye bye förlovningsring.

Charlie somnade om på soffan just så passar på att skriva av mig lite.

Idag har varit en upptäckar-dag för min del. Började fundera kring min "gamla" förlovningsring som jag nu haft på Boströms ur och guld i över 3 år (fick lov att kutta upp den då fingret svällde upp/blivit för fett efter att jag fött Kasper) och tänkte att jag måste nog hämta ut den snart innan det är dags att köpa vigselringar. Började söka deras nummer på internet och då står det att dom har utförsäljning/rea och att butiken ska upphöra. Vilken jäkla tur att jag kollade upp det tänkte jag då. MEN tji fick jag då dom redan stängt igen. Så nu sitter jag här och tänker - vars fasiken är min ring nu då? Är sur på min själv att jag inte hämtat ut den och jag får ju faktiskt skylla mig själv om dom "kastat bort" den. MEN samtidigt så känns det som att dom hade kunnat höra av sig och säga att dom skulle sluta. Shit piss. Men har i alla fall mailat Boströms så kaaaaaanske man får något svar.

Annars då... ska till VC imorgon och kolla upp om Charlies hals blivit nå bättre. Han hostar inte lika mycket längre men tyvärr så händer det att han kräks då han då väl hostar. Å angående Kasper och dagis så hade det gått riktigt bra och han hade haft roligt och ätit som han sa "Väldigt god mat, men vet inte vad det var" = pasta med skinksås. Så idag gick det jättebra att lämna honom och jag har fått ro i mammahjärtat! :)

Idag får vi besök av kusinerna E & A en liten stund och senare får vi se om vi tar oss iväg till Stensjökullen för att fira den blivande 31-åringen Tomas och då även 3-åriga Kevin i efterskott!

Kom ju även på att jag inte visat hur det ser ut hemma hos oss nu så bjuder på en liten bild-kavalkad (om det ens heter så ;)

   

Det är alltså det som nya som kom fram efter att julen plockats bort. Nya gardiner, nytt sidobord och nya tavlor.

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Men va, har Boströms upphört. Man är verkligen inte med i matchen alltså. Riktigt dåligt att de inte hörde av sig.



Tack, tack för att tjejerna fick komma och vara igår. De tycker att det är så roligt plus att det känns så bra i mammahjärtat (samma som för dig ;)när de får lite dagis ledigt!



Vi höres!

Kram

2011-02-16 @ 10:22:02
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0