Bröllopspyssel

Ikväll är det dags för lite bröllopspyssel med brudarna mina! :) Det som är viktigast är ju självklart inbjudningskorten som jag inte fått gjort ännu. Har just suttit och finslipat på själva texten och ska skriva ut dom. Sen är det skära/klippa, klistra och knyta som gäller. Plus att hitta/skriva alla adresser :) Sen ska vi hoppa till rispåsarna var det tänkt men börjar bli lite skeptiskt till puffat ris - för ifall det regnar kanske det blir gröt på klänningen??!! Men får se hur vi gör. Skulle det mot förmodan regna på våran dag får vi väl köra lite vanligt ris i skålar som folk får ta från. Sen hade jag tänkt försöka skriva placeringskort/namnkort men har ingen aning om jag skriver nog bra eller inte så skiter det sig så kör jag den enkla varianten och skriver ut namnen på datorn eller nåt.

Men förrutom pysslet så ska jag bjuda på appertif, middag och efterrätt. plus en massa vin som jag inhandlat så det kommer att bli trevligt! Lugn för min del eftersom jag måste stiga upp med minstingen imorgonbitti, den stora har nöjet att få sova över hos mormor :)

Trevlig helg på er alla, det ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Citronergula

Åh, jag är jättenyfiken på resultatet av kvällens sammandrabbning. Blev det något kreativt framtaget?

Kan man få en liten sneak peek?

//Svägerskan

2011-06-20 @ 09:02:25
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0