Tjollahopp!

Är det nån mer än jag som ibland känner att det enda man gör på dagarna är att plocka undan leksaker, städa, laga mat, bädda sängar, tvätta, plocka i och ur diskmaskinen osv.... Å samtidigt som jag känner mig duktig så känns det som att man inte gjort något på hela dagen, speciellt inget roligt med barnen - och så får man dåligt samvete. Idag görs alla dessa sysslor jag nämnt MEN ska även baka kakor med mina fina pojkar! Dom älskar att få hjälpa till och fastän det tar så mycket längre tid för mig så spelar det ingen roll. Å dom får även äta ganska mycket kakdeg samtidigt, det är ju halva nöjet ju! :)

I alla fall så fortsätter bröllopsplaneringen på. Har testat 3 olika "servett-varianter/namnplaceringskort" och jag troooooor jag har bestämt mig. Låter som en fjutt-grej med tanke på bröllopet i helhet men det sägs ju att det är dom små detaljerna som gör det :P Vi har även fixat oss en "bröllopsbil" + chaufför så ännu en grej att checka av! Å ni som nu skulle kunna tänka er hjälpa till med lite pyssel - tänkte ha en liten pyssel/planeringsafton/tjejkväll lördag den 18 juni så kom hit så bjuder jag på middag och vin! :)

Kommentarer
Postat av: veronica

I will be there!!:) Puss

2011-05-17 @ 22:54:30
URL: http://zimones.blogg.se/
Postat av: veronica

jag kommer såklart, men det vet du redan;) Fick du tag i skorna via hemsidan eller?

2011-05-17 @ 22:55:44
URL: http://zimones.blogg.se/
Postat av: Carola

Ich komme ich komme!

2011-05-18 @ 13:38:02
URL: http://Carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0