Helgens bravader!

I helgen har det som sagt varit full rulle! Vi började lördagaftonen med att fara och bowla och nää, jag fick inte vinna denna gång heller. Sen begav vi oss till 1906 där jag först åt rökt renstek med färskosttårta till förrätt. Varmrätten blev pepparrullad oxfilé och efterrätten var glass med nötter och varma hjortron. Behövs det sägas att man rullade ut därifrån. Riktigt gott och riktigt, riktigt roligt och trevligt tack vare sällskapet :)
Vi for sen hem till oss där vi väntade in 2 ytterligare par och så blev det pokerdags! Jag blev, tro det eller ej, 3:a där så jag fick tillbaka min hunka som var insatsen! Congrats till Linda som vann! :) Sen fortsatte vi spela Rita & gissa och sen så lät det bara *poff* så var klockan 02:30 och det var dags för mig som chaufför att skjutsa hem alla! På väg tillbaka från blåsmark så hittade vi 4 ungdomar stå vid en bil på en p-ficka.. godhjärtad som man är stannade man och jag skjutsade in dom till stan. Man kommer ju själv ihåg hur det var att vara 18 år så självklart ställer man upp - känns alltid bra i själen då man gör goda gärningar :)
Söndagmorgon var jag seg och trött efter typ 3 timmars sömn så fick powernappa lite innan det blev jobb för mig 14.30-22. Så det var helgen våran och den var över lika fort som den kom tyvärr. MEN nu är jag i alla fall ledig måndag - tisdag. Dock så har jag läkarbesök och BMbesök inplanerat idag och jobbmöte imorgon så totalt tomt i schemat är det icke!
Bäst att avrunda nu då barnen än en gång bråkar med varann... denna syskonkärlek!
Ps/ Grattis till M & A som äntligen fick en liten prinsessa! :)

Kommentarer
Postat av: Carre

Tack för en supertrevlig kväll :D

2012-02-13 @ 12:24:52
Postat av: Carola

Ja Tusen tack för allt!!! Synd jag inte hade nån smak, så ni kanske måste göra om det ;)

2012-02-14 @ 13:55:11
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: prinsessans mamma :)

Tackar! :) hoppas allt e bra med er! Kram

2012-02-15 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0