Seg!

känner mig fortfarande seg och trött efter måndagsnatten/tisdagsmorgon då jag jobbade.. Det gick tungt, kändes att man inte var van! Men,men.. det är bara att kämpa sig igenom denna dag.. Ska på arbetsförmedlingen klockan 11 och sedan börjar jag jobba på Swedbank klockan 17.. Så det är väl mitt "schema" för idag.. plus matlagningen som ska göras..

Har fått mitt nya nummer av Family living, lika nöjd denna gång! Blev bland annat sugen på att hitta en snygg vaxduk, helst med något barnmönster, och sätta på Kaspers barnbord och stolar. Det har faktiskt redan hunnit bli lite repigt, plus att pallarna har ju döskalle-mönster på sig - är det någon mer än jag som är så jäkla less på det??!! Men med tankte på hur mycket barn kan kladda så verkar det inte som en dum idé att införskaffa lite vaxduk, kan ju vara båda praktiskt och skitsnyggt.  På www.designonline.se så finns det otroligt bra utbud av dessa dukar.
  

Den sista vaxduken är ju Marimekko, vilket säkert dom flesta vet! På tal om det så hittade jag flera underbara tyger därifrån som jag verkligen skulle vilja ha och göra tavlor från. Men som ni säkert också vet, INTE billigt! Men drömma får man väl göra?! :)

  



Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag är sugen på att köpa en musmatta i samma mönster som den första marimekkovaxduken, men tyvärr var Tommy inte alls villig att göra sig av med sin funktionella men mindre fina musmatta. Får se om jag kan komma på några bra argument :) Kram på dig!

2008-09-24 @ 14:12:29
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0