Telefonlist-skoj!

Hittade den här grejen på http://vermedflera.blogg.se

Kika i telefonboken i mobilen:

Har du kysst nummer sju?
Haha, Ja, faktiskt!
Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, inte på säkert 3 år.. det var mer under party-dagarna man sågs.. 
Älskar du nummer tio?
JA! Å det vet du väl carina!
Är nummer elva en sötnos?
Det är hem till Tomme o Carola.. å nog är dom nog ett par sötnosar tillsammans!
Är nummer femton en bästis?
Nope, min moster Cia, men världens bästa!
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nä, ,men har varit ihop med en i min klass.. så nästan!
Brukar du hänga med nummer nitton?
Japp, är ju svärmor o hennes karl! Fast vet inte om vi "hänger ihop", haha :)  
Är nummer tjugo bra?
Jo, svärmor igen, fast mobilen.. JA! Hon är nog den bäst svärmor jag någonsin haft!
Gillar du nummer tjugosex?
Har gillat
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Japp, Jenny träffade karln sin för längesen o verkade blivit träffad av en ordentlig salva amors pilar.
Hur känner du nummer trettioåtta?
Hmm, det är hem till oss, så jag antar att jag känner oss väldigt väl :P
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Lillkusinen Linda! Tja, är intresserad på om hon har haft det kul på hennes allra första utlandssemester..
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Ytlig bekant från ungdomens dar.. borde nog rensa upp i telefonboken, haha.. :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

ja, "tänk om" är farligt ibland..men nu är jag då på säkra sidan;-)



graviditeten går bara bra. Börjar dock bli trött igen, men det beror nog på att jag glömmer ta mina järntabletter (hoppas jag då). Magen, ja gud vad den växte fort den här gången. Ser nu i v. 23 ut som jag gjorde i v 28 kanske med elis.



Allt bra med er då? När kommer kaspers syskon?;-)

2008-09-23 @ 19:10:21
URL: http://elisdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0