Barnmorskan idag!

Idag blev det en tur till barnmorskan för lite koll på magen! :) Allt såg riktigt bra ut! SF-måttet ligger nu på 30 cm så snart kanske jag kommer ifatt den mellersta kurvan! Blodtryck och blodvärdet var jättebra och bebisens hjärtljud låg på 140. Det enda som Elisabeth (BM) kommenterade var att om inte bebisen fixerat sig inför nästa gång - 24/7 - så blir det nog ultraljud och ev. vändningsförsök.. blev faktiskt lite pirrigt eftersom hon började fråga ut mig om jag kunde tänka mig sätesförlossning eller kejsarsnitt.. och jag visste inte riktigt vad jag skulle svara eftersom jag inte är insatt i något av det! Men som sagt, mycket kan hända på två veckor! Förhoppningsvis så beslutar sig lilltrollet att vända på sig innan dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0