Graviditetsvecka 35!

Så var man inne i vecka 35! Känns som vanligt SKÖNT att det börjar närma sig för nu trycker det både uppåt och neråt! Speciellt uppåt och därför så har jag små aningar om att bebisen har fixerat sig och att hennes/hans ben är det som gör att det trycker rejält uppåt, speciellt då jag sitter! Har heller ingen ork längre, blir helt slut av små grejer!  Just nu håller jag på att tvätta flera maskiner och även baka bullar samtidigt som jag har en vild 2-åring som bara vill bygga koja av soffkuddarna! *Puh!* Så som sagt, är helt slut och håller på att svettas ihjäl - varav denna bloggpaus uppkom! :)

Igår var jag, Kasper, mamma, Carola, Wille och Kevin på havsbadet! Vi hade tänkt åka lite karuseller men det öppnade vist inte förrän klockan 15 på vardagar! Så det blev istället lunch först, sedan Dinosaurielandet och Hopplandet! Dyrt men skoj för barnen! :) Dock så höll både Wille och Kasper på att "skita ned sig" av rädsla då dom tog första stegen in mot dinosaurierna.. smått gulligt, fast jag förstår dom eftersom det var ganska mörkt och läskiga ljud! Men tillslut så gav rädslan med sig och det blev mer spännande istället :) Hopplandet var en liten besvikelse eftersom vi vuxna ej fick vara med och klättra som vi först trodde, utan barnen ska klara det själv - vilket inte var så himla lätt för Kasper som ändå bara är 2,5 år! Men han kunde då klättra upp på de lite mindre banorna, fast nog var han lite rädd där också! Sen blev det lite lek och klättring vid lekparken också! Så fullt upp hade vi och på väg hem så somnade ju självklart Kasper av utmattning! :)

Ska sätta in korten på datorn sen så ni får se gullungarna! :)
Nu ringer klockan och säger att bulldegen jäs färdigt så nu är det bara att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0