PDOL

Så har man varit på PDOL 2009.. måste säga att det känns mer och mer som att det blir mindre på något sätt.. bara samma stånd som säljer exakt samma grejer - halsband, kepsar och t-shirts.. Sen karusellerna.. var väl sisådär.. Man vinner några små gosedjur som - då man räknar - kostar extremt mycket! Helt sjukt egentligen.. Det som är riktigt roligt dock är ju att få träffa en massa människor som man inte sett på år och dar! :)

Måste ju även berätta att Kasper vägrade att åka några karuseller idag.. vet inte om det berodde på rädsla eller om det var för att det var så livat med hög musik och en massa människor som påverkade.. Vi får nog lov att fara förbi Pite Havsbad igen som förhoppningsvis har kvar sina karuseller ett tag till, där är det ju mycket lugnare.. för det komiska är ju att Kasper surrat hela dagen om att åka karusellerna och har nu fortsatt med detta sedan vi kom hem ikväll, stackars pojk  - det är inte lätt! :)

Nä, nu ska jag krypa upp i soffan och bara må gott.. känner att det blir en relativt tidig kväll för sängen.. Go'natt allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag måste verkligen få hålla med dig.Allt ser likadant ut sedan 1800-talet!Samma karuseller och alla stånd ser likadana ut (hahaha)!



Förresten så var du så söt med din mage.Den har vuxit riktigt mycket sedan sist vi sågs :)

Jag tror STENHÅRT på en tjej!

Kram!

2009-07-22 @ 22:33:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Oj, nära nu!

Förstår om det börjar bli tungt.

Även fast jag inte hade så stor mage tyckte jag den var grymt ivägen. Kommer så väl ihåg kvällen, samma dag som Mio föddes, hur jag satte mig nyduschad i sängen, tog på mig sockar och ANDADES samtidigt. Vilken lycka... ;)



Jo, Mio växer som bara den :)

Snart blir han dessutom 1 år!

Kan knappt fatta det..



Men du överväger inte att göra ett köns-ul?

Fast det kanske är lite onödigt när det är så lite länge kvar? Jag kunde ju inte hålla mig.. ;)

Kramar!

2009-07-22 @ 22:51:23
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Ja visst är det dyrt med en karusellkväll... Men samtidigt älskar jag festival. Hela stan bubblar av liv och det luktar så gott av alla blandningar av mat som tillagas i små stånd. Tur är iaf att den upplevelsen är gratis.



Trist att lillprinsen inte ville åka. Ibland är det svårt att förstå vad de tänker. Men som du säger, kan vara hela grejen som blir för stor för honom. Mycket människor, hög musik och allmänt rörigt. Mina tjejer blev iaf jätteglada för åkturen. Tack, tack!!!

2009-07-23 @ 10:15:10
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0