Trött idag trots solsken!

Här är vi alla i familjen just nu lite krassliga.. Jag har haft ont i halsen, huvvet och har haft hosta ända sen lördag - börjar bli smått less.. å även Steffe och Kasper är hängiga.. Kasper har vaknat väldigt tidigt i två dar nu och varit otroligt gnällig och snorig, så vi får se om det slår ut ordentligt eller om det stannar där..

I helgen har vi ju som sagt varit i Ostvik hos svärmor och hennes karl.. Även Kaspers kusiner Ebba o Agnes var där så det var fullt hus! Speciellt med tanke på att det regnade hela helgen och vi för mestadels höll oss inne.. Vi hann då i alla fall med Byske Marknad innan vädret blev sådär tråkigt så där inhandlades det lite karameller och annat gott :) Det blev ju tyvärr inget Lilleputtland som vi tänkt och eftersom dom stänger för i år den 1 augusti så hinns det inte med i år..

Imorgon är det ju som sagt det spännande VÄNDNINGSFÖRSÖKET på Sunderbyn som gäller! Jag är nervös men samtidigt så ska det bli riktigt roligt på något konstigt sätt :) Jag hoppas verkligen att det funkar och att jag sedan kan föda "som vanligt" efter det.. Så det blir att hålla tummarna för det - och att det inte tar så ont! :) Eftersom man gör ultraljud både före och efter vändningsförsöket också så KANSKE man får se vad det är som gömmer sig därinne också.. kanske, kanske :)

Idag blir det då att bygga färdigt vår altan! Äntligen! Det är trappsteget ned till gräsmattan som saknas, så det fixas idag! Kommer att bli skitfint! :) Får se om jag och Kasper hittar på något annat medan karlarna arbetar... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0