Bebisen sparkar!

ÄNTLIGEN! Igår kväll så sprattlade det på ordentligt i magen! Kändes otroligt roligt att få "gosa" med bebisen innan man skulle sova.. :) Det är så läckert att man kan känna dom där små sparkarna! Jag tycker även att det var på tiden eftersom jag är i vecka 19 men det är visst väldigt olika.. Då kasper låg i magen så sparkade han på ordenligt vid det här laget.. Men som sagt - Äntligen!

Igår hade vi det trevligt på det lilla kalaset.. jag åt tyvärr så mycket av middagen att jag inte ens orkade öppna godispåsen jag inhandlat för kvällen.. villket i och för sig kanske är posivit :) Men den klarar sig nog inte ikväll eftersom då ska vi bara mysa! :)

Får se om jag tar mig i kragen och sätter ut lite ultraljudsbilder på lillbebisen senare idag! Senast imorgon i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Åhh vad roligt att höra! Jag ser fram emot att få se ultraljudsbilderna på eran bebis.

Ha en trevlig helg! Kram Sandra

2009-03-28 @ 10:15:10
URL: http://inspireramera.se
Postat av: CitronerGula

Oj vad arg du har varit! Vilket jag har full förståelse för. Tänk att det inte finns något utrymme för en vanlig människa att göra fel, men när arbetsgivare, kommun eller staten gör fel då är det upp till en själv att hålla koll.



Trist att vi missar er "myskväll", hade vi gärna varit med på. Nu tjejfestar jag istället. Kanske vi kan träffas nästa helg istället!?



Roligt med bebisen i magen. Vi längtar så mycket och faktiskt oxå efter lillkillen. Var så länge sedan vi såg honom. Kram på er!

2009-03-28 @ 13:14:18
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Maria L

Så mysigt att få känna de första riktiga sparkarna. Kanske att du har moderkakan mer framtill denna gång än då du väntade Kasper, så därav att det dröjt längre. Hade min framtill med Sixten och kände också de första riktiga sparkarna vid vecka 19 tror jag... och då var man övervänt.



Kram och tjing! / Maria

2009-03-28 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0