Uppdate; Kaspers 2-års kalas!

Äntligen kan man väl säga! Nu har jag laddat upp alla kort från kameran.. här kommer ett smakprov från Kasper kalas för några veckor sedan!

      

Okej.. snabb överblick; Första bilden är på det nya släpet som han fick till sin bobby-car, andra bilden är då vi ska sätta oss ned och äta tårta.. Kasper skulle envist sitta på en vanlig stol som Wille, så tyvärr så försvann han nästan på bilden :) Sen kommer en bild på ursöta Kevin som redan hunnit bli 1 år! Även min faster är med på bild. Sen kommer ju Carola och Tomas..Om ni kikar noga så ser ni Carolas nya tatuering som hennes pappa har gjort.. Hittade även ett kort då Kasper blåste ut ljuset på tårtan, tyvärr lite suddigt och med en "big mama" i bakgrunden.. att man aldrig lär sig att man ska själv vara den som tar kort! :) Sen lite kort på då Kasper öppnar paket.. här är det farmor som har med sig miljarders med presenter så vi satt på golvet ett bra tag :) Detta blev dock alla kort eftersom vi inte varit så alerta med kameran den dagen och så för att jag har en vän som inte vill att hennes dotter ska cirkulera på internet så det måste vi ju självklart respektera..

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

åh så bra!

Min mailadress: jennie[email protected]

Nu ska jag hålla alla tummar och tår :)

2009-03-12 @ 19:00:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0