Äntligen är datorn fixad!

Det tog ett tag men nu är då datorn fixad - känns riktigt skönt! Man inser inte hur mycket man använder datorn tills den pajar! Men nu så! Annars har det inte hänt så mycket sen senast.. jag är just nu sjuk med krasslig hals och väldigt lite ork i kroppen.. Får lite ångest över pengarna man förlorar men samtidigt så känns det som att jag ska tuppa av så fort jag gör något ansträngande.. Tror verkligen att det är dags att börja med järntabletter nu! Å nu hinner jag inte skriva något mer eftersom jag har en pojk som vill att jag ska gosa på soffan med honom! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

jo usch,jag kommer knappt ihåg vad mamma sa när hon ringde för att berätta.Det vill jag aldrig mer uppleva igen :(

Men hälsa pappa din att pappa min är så gott som frisk nu!Han såg väldigt pigg ut när vi hälsade på honom igår,så faran verkar vara över!



Hoppas allt är bra med er! :)

Kram!

2009-05-06 @ 12:06:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0