host host..

Här är vi sjuka åter igen. Eller i alla fall jag.. Har en rejält uppsvälld hals och envis hosta. Känner mig segast på jorden.. Kasper har ju som sagt redan varit sjuk men man märker att han fortfarande är lite sliten.. Längtar tills det här är över! Håller ändå på med allt möjligt ändå. Tvättar för fullt, köket är invaderat av en massa bodys och små tröjor på galgar.. Har fått hem julkorten jag beställde så nu skriver jag adresser för fullt. Ska bara inhandla frimärken (som är det svåraste att komma ihåg att köpa!) och sedan skickas dom iväg! Nä, dags att göra middag - idag blir det köttfärssås på menyn! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har också fått ont i halsen, är nog din kära mor som har smittat mig :/

2009-12-01 @ 18:53:33
Postat av: Inspirera Mera

Jag hoppas ni kryar på er!

Kram Sandra

2009-12-01 @ 22:40:12
URL: http://inspireramera.se
Postat av: carina

hehe då kanske vi slår till och fixar lite julkort :O) Projekt att fota grabbarna i typ julmössa eller nå sånt.. Krya på dig! Hoppas ni alla blir friska och krya snart!!

kram

2009-12-02 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0