Redan Fredag!

Jag har verkligen inte hunnit med den här veckan!!! Nu är det fredag igen och just som jag fått upp den här gnistan för viktkampen igen så ska det komma en frestande helg. Men tack vare lite tjuvvägning imorse så visar det då att det går åt rätt håll! I förrgår var jag på 1 timmes promenad med Carola och Barbro (doggen) och igår kring 21:30 så for jag ut för 1 timmes ORDENTLIG powerwalk i regnet! Det tog hårt och idag vaknade jag med huvudvärk men förhoppningsvis ska en alvedon hjälpa mot det!

Kan ju också berätta att den 23:e så har jag nu bestämt mig för att bege mig till Umeå och min underbara Vettan. Hon ska ha tjejfest hos sig på lördagen och jag kände att nu fasiken ska jag dit! Det var evigheter sen sist och känner att det bar är nyttigt för mig att komma ifrån litegrann! Även Carola har bestämt sig för att följa och jag kommer verkligen inte ihåg senast vi tjejer festade ihop! :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Kommer bli superkul!! Dock försvinner ju en hel del timmar för att jag ska jobba också, men fredag kväll och lördag kväll och framåt är jag eran:)

2010-04-09 @ 09:26:38
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Visst inte glömmer du bort mig? ;) Vi ses på tjejfesten! Trevlig helg!

2010-04-09 @ 14:21:15
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: CitronerGula

Så roligt med tjejfest! Sedan gör det inte alls något att få åka till Umeå!!! En riktigt trevlig shopping stad!



Själv pustar jag, drickar shakes och tittar på andra som äter. Snålvattnet rinner konstant. haha



Kram//Petra

2010-04-12 @ 14:30:54
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0