Försenat Gott Nytt År ;)

Okej, kände att det var dags att uppdatera bloggen lite :) För det första - Gott nytt år! Vi har haft sköna mellandagar och en härlig, LUGN Nyårsafton med Steffes pappa o sambo och min mamma o pappa. Jag höll mig nykter mest pga av Charlie. Men nu är det som sagt Januari 2010.. Steffe har jag knappt sett röken av eftersom han tränat toklånga dagar med PiteRevyn som har premiär på tisdag.. Ska bli skönt då det bara blir slut med det faktiskt så jag får tillbaka min karl! :)

Håller även på just nu att planera Stefan & Tomas 30-års fest med Carola.. Vi hade först tänkt att vi skulle köra en överaskningsfest men insåg fort att det är ganska svårt att vara hemlighetsfull. Men det kommer ändå att bli otroligt kul tror jag!

Har haft fullt sjå med att kolla in nll.se. Insåg att det nu är s.k. babyboom igen.. Hittills 4 stycken bekanta som fått och nu väntar jag ivrigt på att en till bebis ska komma ut.. Att man är så baby-sjuk av sig, knäppt! :) så Grattis än en gång, alla ni som fått nytillskott!

Kan också meddela att imorgon så börjar jag officiellt att banta - vilket vissa av er kanske tänker var på tiden?! ;) Har skrivit in mig på Viktklubb.se och ska köra på i 6 månader ungefär. Ska även bli medlem på Nautilus eftersom det värsta jag vet är att motionera i snöväder *kröjm* Men jag är väldigt peppad och förhoppningsvis så hinner jag gå ned minst 15 kilo innan Tomas & Carolas bröllop i Juli där bland annat JAG ska vara brudtärna.. Så håll tummarna för mig! :)

Nä, kanske dags att sova snart?

Kommentarer
Postat av: Malla

lycka till med det, det fixar du säkert!

2010-01-04 @ 00:31:29
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Tack så mycket! :) Känns såklart helt underbart!Det är på markvägen om du vet vart det är?

hursomhelst så får vi se till att träffas oftare än vad vi gör nu när vi bor i samma by :)

Kramkram

2010-01-04 @ 21:35:40
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack så mkt! =)

2010-01-06 @ 11:35:57
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nix,det är ju bara en liten grusväg så det är guld!:) Vart i Hortlax är det nu ni bor?Jag vill gärna se lite bilder både inne och ute :)

Kram

2010-01-06 @ 19:38:19
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Synd jag inte hann träffa dig då jag var upp, saknar ju dig! Förhoppningsvis ska vi upp till Piteå snart igen.



God fortsättning!

Kramar!

2010-01-07 @ 21:09:14
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0