'Saker som hänt sen senast'

Saker som hänt-punktlista kommer här!

* Shoppat loss på H&M's hemsida, dock inte till mig utan till Steffe men bara man får köp-känslan så mår man bra, haha! :) Lite fattigare men lika glada är vi för det! :)

* Steffe bakade bullar alldeles själv för några dagar sen. Otroligt imponerad av hans talanger som jag, efter 9 år tillsammans, inte visste att han hade! Jättegoda kanelbullar och chokladbullar!

* Charlie har börjat skratta det så kallade "Kines-skrattet". Ni vet, då dom kisar med ögonen och flinar så stort och biter ihop tänderna. Man behöver praktiskt taget bara säga HAHA så skrattar han! Härligt uppfriskande och lättar upp vilken dag som helst!! :)

* Kaspers dagiskort har kommit och ursöt var min lilla pojk som på själva fotot med dagiset inte var så liten längre (Äldst i dagisgruppen). Sen har vi även fått veta att han ska börja skolas in på den andra,3-5 års-gruppen snart och börjar där den 10:e januari, ganska lämpligt eftersom Charlie börjat på gamla avdelningen då! :)

* Vi har börjat kolla upp lokaler/catering/priser till B:et! Så nu är det bara lite velande fram och tillbaka som gäller.


Kommentarer
Postat av: Carola

Hahaha, ja, jag diggar nickarna själv;) Skrattade gott när jag såg dom, för inet märkte jag det när jag spelade;)

2010-11-12 @ 14:05:28
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0